Hur man blir mamma

Jag har småflickorna på besök. De är fulla av visheter:
Bella: - Är inte du i bra ålder att få barn?
Jag: - Jo, det är jag väl, men jag är ju inte tillsammans med någon och det kan ju behövas.
Lovisa: - Det är bara att gå ut på stan
Isabella: - Precis här utanför.
Lovisa: - och ta nån och fråga om ni ska bli tillsammans och sen blir det ett barn.
Jag: -Bara så?
Lovisa: - Du kan gå in på en restaurang och äta mat. Hitta en söt där och ställa dig på bordet och fråga där.
Isabella: - Och bjud hem den.

Så nu vet jag hur jag uppenbarligen borde göra.




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, kloka flickor. Billigare än att åka till Danmark,

2010-01-04 @ 23:09:09
URL: http://viscera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0