Jo så att

Jag hade en plan på att skriva om Deutschland och Srbiya och hur fint de gått vidare. Nu blev det som bekant vid det här laget inte så. Tyskland gjorde sitt jobb iaf, även om det kändes ganska krampartat alltför ofta. Jag såg matchen på trashmaskot med Johan och en hög av hans kompisar. En tjej iklädd svarta tights där den vita stringtrosan syntes igenom tyget gick förbi strax före avspark. Johans kompisar drack ingen alkohol, men rökte så att mitt hår mer påminner om ett bränt katthår, alldeles uppkrullat och spretigt. Det är svårare att vädra på balkongen än kläderna. Med lite tur kanske det innebär att Nymfen inte försöker kväva mig genom att lägga sig på mitt huvud inatt. Vi får se. Livet är så spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0