Vad drömmer jag egentligen?

Detta är så obehagligt att jag knappt vill berätta det. Eller det vill jag så klart, allt för lite uppmärksamhet. Det är inte en speciellt stor grej egentligen heller. Obehagligt är kanske att ta i också. Men en obehagskänsla for genom kropen i alla fall när jag insåg att jag drömt det.

Jag surfade förbi på DN och såg en rubrik där Juholt tyckte något. Så såg jag på bilden till att han såg ut precis som vanligt: småtjock och gråhårig med mustaschen som ska framhäva hans manlighet eller något. Och jag undrade vad som försiggick egentligen? Han hade ju rakat av muschen, inte sant? Så bildgooglade jag och inte en enda bild visade honom utan. Jag hade drömt. Obehagligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0