Nice, Lisa sjuk

Jag har visst hamnat i Nice. Tangentborden pa hotellet ar franska och i likhet med fransman ar ocksa dessa smatt hopplosa. Det har med att hitta punkt pa annat stalle an bland siffrorna har jag gett upp. Lisa ar sjuk och sover och jag har en plan om att ge mig ut pa jakt efter kaffe. Ska nog ga bra, kan alltid fraga inne pa sexklubbarna om jag kommer fel.

Annars var oddsen emot Lisa redan fran borjan. Nar vi skulle genom sakerhetskontrollen nekades hon forst eftersom hon enligt deras uppgifter redan hade passerat. "Om det star att hon har gatt igenom har hon det."Vi lovade att vi inte hade varit inne och till slut blev aven Lisa genomslappt. Troligtvis mindre pga diplomatisk formaga som for att de precis slappt igenom en kvinna med burka med knappt uppskarning for ogonen. De hade val fullt upp att terroriststampla henne. Sen akte lisa pa random check och fick glatt genomganget allt sitt snorpapper, mediciner och annat hon slapat med sig. Gick ocksa.

Vi kom fram iaf och nu ar jag en snall kompis som later henne sova. Kaffe nasta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0