Storvinsten

Mamma uppmanade mig att köpa en trisslott och se om man kan rida vidare på den där vågen som verkar puttra fram ganska bra just nu. Igår inhandlades den, men den här eländiga nackspärren som trilskas med mig hindrade mig från att böja på huvudet och skrapa. Nu på morgonen var jag däremot redo:


Ren fin lott, alla möjligheter!


En gånger vinsten är okej när första skrapet visar på 1.000.000! Bra pengar!


Fyrklöver, fina grejer! Och 10.000 inte fy skam det heller!


Nja, läget försämras efterhand.


Skönt, miljonen kom tillbaka. Det finns hopp!


Vad hände? Detta kan ju inte stämma!



Insikten om den förlorade miljonen slår till.


Onämnbara saker sker.


Drömmen krossad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0