118100

Jag sökte på något med cement och kom till 118100:s hemsida. Den är rolig:


En sån klassiker! Kylskåpet man har över och ska fylla med cement! Hur många gånger har man inte stått inför det problemet? Personligen brukar jag bara vänta, vänta och vänta och alltför ofta har jag varit för otålig och fått cement över hela parketten. Tar en evighet att städa bort och katternas päls, tala inte ens om det.


Naturligtvis är han ingen galning. Jag antar att det är en man eftersom kvinnor per definition är galna efter vad jag har förstått. Det är tur att han har funderat lite på hur han ska lösa sitt cementbad så det går så bra som möjligt. 118100 har många bra tankar också. Det är mycket att fundera på innan man går igenom denna reningsprocess. Dock undrar jag om inte hudkvävning på grund av just plasten är ett större problem? Tänker på hon som dog i Goldfinger.


Tur. Jag ska bara äta en matsked åt gången i fortsättningen.


Jag tycker att man är en riktig man om man kan kasta en cementblandare mer än 25 meter. Jag är dock mer osäker på om han är något för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0