Höjdpunkter i Skanör

Från sejouren med ettorna i Skanör är detta vad jag minns bäst:
  • Marlene ligger helst med foster.
  • Olle säger Ceylon och inte Sri Lanka.
  • Leos föräldrar i Clockwork Orange-utstyrsel.
  • Sannas aggressiva sovbeteende.
  • Jag glömmer att Lantmannagatan finns och hävdar att Nobeltorget ligger på min sida om Nobelvägen.
  • Lurviga svart-orangea tusenfotingar.
  • Död spindel x2 samt levande spindel x1 som Sanna avlägsnade från ovanför min säng.
  • Olles, Marlenes och min topplista över ettorna.



Kommentarer
Postat av: Ylvar

Jag vill se topplistan!

2010-10-03 @ 22:19:14
Postat av: Teresa

På tisdag Ylvar! Den bygger på godtycklighet och är därmed alldeles utmärkt. Och korrekt.

2010-10-03 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0