Nymfen gästbloggar: Att kissa på rätt ställe

Ni har säkert hört om hur min människa sjabblade till det och låste in den där killen för ett tag sen. Jag tyckte det var ett bra initiativ. Mycket mer morgonmys än jag brukar få blev det då. Jag brukar vara ganska bra på att få lite gos om morgonarna ändå. När min människa flyger ur sängen, far runt en stund och sen går vänder jag mig till killen och buffar på honom. Om inte det hjälper, han är lite slö ibland, påtalar jag det lite vänt med min fagra stämma. Då brukar det bli lite klappstund.

Nu var det inte hans bättre sidor jag skulle prata om, utan om när han var lite sinnesförvirrad. Jo, det var ju så att efter den där incidenten när han inte kunde komma ut ur lägenheten fick han en nyckel. Det var ett misstag. Han är inte att lita på den mannen. Mitt i natten kvällen efter tror jag det var redan smög han in sent om natten. Jag vet inte när, men jag gissar på att det kan ha varit vid fyrasnåret. I alla fall, han kunde inte hålla sig ifrån min människa och därför kom han förbi. Dock blev han oerhört kissnödig och nu kommer ni knappt att tro vad jag har att säga, men han gick raka vägen ut i köket och kissade mitt på golvet. Ingen ordning. Sen skämdes han så mycket att han smet ut igen och åkte hem utan att ge sig till känna.

Det var så det var. Så allt snack från min människa om att det skulle vara jag eller Fedden är bara lögn. Det var han. Den jäkeln.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0