Rock Science kommer bli fint

Snart är det jul. Jag förväntar mig julklappar, i likhet med de flesta som inte leker "vuxna" och avskaffar det helt eller bara tramsar runt med olika julklappsspel så man riskerar att inte stå där med något alls eller få med sig ett fempack tubsockor i storlek 41-45 hem.

Sven och Johanna kommer till Skåneland i jul. Jag tänker mig att de har med sig Rock Science och Lennart då. Nu är ju inte jag så bra på det här med att spela spel som den som känner mig är bekant med. Det är något med att vinna och förlora som trollar fram alla mina sämsta sidor. Så kan det vara. Dock vet jag att Svenne brukar vara bra på det där med spel och när vi spelade Pandemic i somras var det ju kul (förutom när Jonas sabbade spelet). Så nu när Svenne varit med och utvecklat Rock Science borde det vara ett bra spel. Ser fram emot att testa i alla fall! (Och spöa skiten ur honom.)





Kommentarer
Postat av: Sven

Ja, det här är definitivt ett spel jag inte kommer att vinna. Ses snart!

2011-11-27 @ 19:49:03
URL: http://www.rockscience.tv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0