Dörrförsäljare, vik hädan. Tack.

När man är hemma på dagen är man tydligen ett lämpligt offer för konstiga typer. I vintras var Jehovas på besök, men de orkade knappt öppna munnen ens när de såg mig i min morgonrock. Då hade de precis ringt på hos Cissi som också iklädd morgonrock hade slängt dörren i ansiktet på dem. Idag kom två underliga män från Bertmark nånting och började prata om intresse för kroppen och att jag ju verkade intresserad av träning och att hålla mig i form. Jo, det är jag ju... Typ.. Snart, snart kommer jag att leta reda på mitt friskis-kort efter sommaruppehållet. Kanske. Iaf så förklarade jag att jag hade halsfluss och de backade lite och undrade om jag ville boka in en annan tid. Det ville jag inte. När de var hos Lisa strax innan så upplyste hon dem om att hon hade influensa varpå följande respons: "Vad bra, då kan du läsa om människokroppen". Lisa stängde demonstrativt dörren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0