I jämförelse har jag ett liv

Jag kollade igenom Hollywoodfruarna i mellandagarna och imorse såg jag första avsnittet av andra säsongen på play. Och jag skämdes från första till sista sekund. De hade inget att berätta, ingen att presentera. Det var mest en orgie i att vara korkade/osmakliga/äckliga. Det fanns ingen poäng alls. Montazamis liv presenterades som ett enda köpberoende av tofsar, kuddar och läppstift. Vad vad grejen med det? Med bara det i ett helt program. Varför inte anknyta till ängsligheten hon kände i sina vänskapsrelationer eller stoltheten i att själv jobba och uppskattas för något hon faktiskt gör? Anka är bara korkad. Inget nytt där. Sen de där andra två. Nej, det finns inget att säga. Man mådde bara dåligt när de kom i bild. Byt rollerna och tänk att de var medelålders män och det var unga tjejer som tallades på. Tv3 borde skämmas. Blir nog inga fler avsnitt för mig. Har hellre ett liv än tittar på andra som inte har det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0