Niande

Det här med att tilltalas med ni. Jag har aldrig sett mig själv som en multipel personlighet. Nog för att man kan ha drag som kan tyckas motstridiga, men det innebär inte att jag ser mig själv i flertal. Fast jag börjar undra om man kan projicera schizofreni på andra människor? Och hur har jag då missat de olika rösterna själv? Jag förstår inte. Ju mer jag tänker på det, desto obehagligare blir det. Borde kanske ringa upp SvD och fråga varför de niar mig.

För övrigt, det kom en ny uppdatering till iTunes och nu ser det annorlunda ut. Jag vågar inte använda. Risken att jag raderar hälften är överhängande. Kanske ge det ett försök efter lite kaffe så kan man skylla på plötslig koffeinkick som satte hjärnan ur spel. Har riktiga skivor också. Säkrare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0