Kärleksbrev 2

Jag fick ju som sagt ett brev när jag var ute och åt häromdagen. Det hör inte till vanligheterna, men kommer inte heller påverka mitt liv. Annorlunda var det när jag bodde i Lund och ett tag smått levde på pizza, 30 eller om det var 35 kr på Mårtens. Jag har alltid varit väldigt noga med att närvara när det väl har getts föreläsningar så denna dag var jag också i skolan trots att jag kanske inte kände mig hundra. Mitt i fick jag avlägsna mig och gå och kräkas lite. Av någon anledning tog jag bara ett tuggummi och gick in i salen igen efteråt. Fråga mig inte varför. När föreläsningen var slut cyklade jag hemåt, men stannade till på Mårtens och beställde pizza. När jag öppnar locket sen så har jag förutom pizzan också fått en servett med namn, telefonnummer och något meddelande jag inte minns från pizzabagaren. Det påverkade mitt liv för plötsligt tyckte jag att det var väldigt jobbigt att köpa pizza och min konsumtion sjönk något alldeles fantastiskt.

Bättre att inte veta vem avsändaren är får väl vara slutsatsen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0