Ledig litegrann

Igår hängdes det i bluestältet en stor del av kvällen. Blir så när det ska spanas på bandmedlemmar. En fantastisk fördel var tillgången på bordsplatser. Mer negativt var kisslukten från buskaget bredvid. Varför kissa där när det finns toaletter bredvid? Med dusch dessutom om man skulle känna sig lite ofräsch.


Annars har jag idag haft min hittills enda lediga heldag i solen. Åtta och en halv timmar på ett blåsigt, men soligt Kallis. Så nu kan jag plocka bort en bok från nattduksbordet. Tanten med bara ett bröst var där i vanlig ordning. Samtidigt som jag fick syn på henne gick jag förbi en ung kvinna med silikonbröst och jag förstår det alltså inte. De var inte absurt stora eller så, men den där kantigheten de alltid verkar ha i liggande tillstånd. Nein, nicht für mich. Föredrar helt enkelt att vara snygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0