Att läsa ut en bok

Jag tillhör dem som alltid läser ut böcker oavsett om de är bra eller dåliga. Det senaste året har detta gått sådär dock. Visst, jag kanske inte ställer in dem i bokhyllan, men de staplas på hög på sängbordet istället. Just nu ligger där:
  • Special Topics in Calamity Physics av Marisha Pessl (293 sidor in i boken och fastnar fortfarande inte)
  • Välkommen till paradiset - reportage om turistindustrin av Jennie Dielemans (ska läsa klart. sen)
  • Allt av Martina Lowden
  • Transmission av Hari Kunzru
  • Kalla händer av Jan Mehlum
  • Stories We Could Tell av Tony Parsons (tråkig)
  • Torget av Fredrik Ekelund
  • I ett fönster nära solen av Mats kempe
  • Hjärtdjur av Herta Müller (knappt hälften kvar fast kan hoppa slutet eftersom Filip berättade det häromdagen)
  • Je L'Aimais av Anna Gavalda
  • Från Skåne av Victoria Benedictsson (Bokcirkel, kommer att läsas ut snart)
  • The Lost Symbol av Dan Brown (plan att läsa en bakfylledag)
Antingen får jag ta mig i kragen och läsa ut vad som ligger där eller så får jag lära mig att det är ok att inte läsa ut en bok.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0