Dokusåpa, nje va?

Jag har svårt att förstå hur man kan vilja vara med i en dokusåpa. Det finns säkert varianter jag inte tänker på som kan vara värda, men det är tveksamt. Anledningen är naturligtvis ren självbevarelsedrift och faktumet att jag gärna vill låtsas att jag har ett liv. Chansen att man (jag) inte skulle framställas som oerhört dryg och allmänt jävlig är liten. Om jag skulle klippa mitt liv för att skapa tittarsiffror hade jag valt det spåret lätt. Och det hade inte varit så svårt. Eftersom jag trots allt har ett liv. Och är ganska dryg när andan faller på.

I vintras förklarade Krillan apropå ingenting att hon hatade mig (lite starkt ordval tyckte jag) när hon först lärde känna mig. I fredags utvecklade hon det hela och förklarade varför:
  1. Jag var snygg.
  2. Jag var dryg.
  3. Mitt ex var en idiot.
Så kan man också resonera. Sen ändrade hon sig med tiden. Uppenbarligen. Inte om exet kanske. Eller någon av de andra punkterna. Men om mig och det är det som räknas.



Kommentarer
Postat av: Krillan

Eh. Nu vill jag å det bestämdaste påtala att det var Sulan som sa att jag "hatade dig". Vill även påtala att exet var en galen irländare som med diverse tillhyggen slog sig fram i tillvaron. Så att det inte misstolkas...



För övrigt hatar jag dig inte längre.



/K (en hatfull person)

2009-12-02 @ 16:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0