Webbtv, nje

Jag gillar inte webbtv. Att titta på diverse klipp är i regel ganska tråkigt om någon skulle fråga mig. Nu berättar jag det bara spontant. Man måste pausa iTunes och det är också irriterande. Vad jag vill komma till är att jag eftersom jag inte har fullt så mycket liv att jag inte hinner slöa in på Ribbings spalt på DN så är det något jag gör nästan varje dag. Lär sig något är det väl tveksamt om man gör, men det är ändå underhållande, särskilt när hon är ironisk och ännu mer när folk inte förstår det och hon måste förtydliga att hon var det. Nu har de börjat ha korta filmade intervjuer med henne som komplement. Det är en gammal klasskompis som gör dem och det är klart alltid lite kul, men jag irriterar mig ändå. Det skrivna ordet är bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0