Aktivitet är överskattat

En del dagar är långsamma dagar. Detta är en sådan. Det är inte bra när man kommer på att det faktiskt bara är att lyfta datorn och ta den med till sängen. Så en dator i knät nedkrupen under täcket gör inte mycket jobb.

Imorgon bär det av norrut. Mina tidigare erfarenheter av alla hålor/förorter i det här länet som så många envisas med att kalla Stockholm var de än bor är att Botkyrka och Danderyd har de trevligaste 15-åringarna. Inne i stan är de också rätt ok, men det är svårare med parkering där. Annars är Fruängen ganska kass för att inte tala om Vallentuna. Denna gång hade jag iofs tänkt träffa människor som passerat myndighetsstrecket så kidsen är väl inte så relevanta.Vad göra där? Inte en susning mer än att hänga med ett stycke syster och ett stycke Svennis och öl med Anna. Folk är busy och jobbar och grejor så lördagen ägnar jag nog åt att gå vilse. Det finns ju tunnelbana sägs det så då hittar man alltid tillbaka. Särskilt som jag lämnar Bromma åt Shitty och Svennis och bor i stan istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0