I halsen

Så läste jag rubriken "Rydé drabbad av svamp - i halsen". Omedelbart tänker jag oralsex. Därefter att jag har en lite väl snuskig fantasi. Sen inser jag att allt är mor mins fel. Medan andras föräldrar ofta låtsades som ingenting vad gäller sex under uppväxten diskuterades klamydia i halsen och flatlöss i ögonbrynen vid middagsbordet hos oss. Så kan det också vara.

Apropå flatlöss är det en återkommande fråga som kommer upp huruvida man helst får flatlöss eller huvudlöss. Personligen väljer jag den könsorienterade varianten. Lite äckligare, men betydligt lättare att bli av med. Rakhyvel är inte dyrt. Dessutom behöver man inte berätta för alla att de nog bör leta efter djur på sig. Lätt val.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars flicka! Jag får be om ursäkt att jag inte förstår bättre. Nu har vi ju lite psykologer i familjen och närmaste umgängeskretsen, det kan ju kompensera dig lite......

2009-07-30 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0