Väder

Efter de senaste veckornas regn ser jag återigen ut som ett rispapper så när solen valde att titta fram längre än fem minuter i taget blev det till Folkets Park. Ett stort misstag var dock att jag glömde musikspelaren så nu blir det till att lyssna på andras lite väl usla musiksmak istället. För övrigt har jag aldrig riktigt förstått det här med att sola i bikini/underkläder i parker. Rosfontänen räknas i mina ögon inte som badplats. Men det kanske bara är jag. Ninni och André hade en kvinna i 50-årsåldern som brukade sola topless i en leopardstring på innergården när de bodde på Caroli. De var inte heller imponerade.

Midsommar i övermorgon. Det talas om regn så då är väl allt i sin ordning. Vi kommer att fira med glasväggar och takdito så lite regn kan nog bara göra nytta i form av skadeglädje mot alla som får akuträdda in mat och dryck när molnen hopar sig.


Så här såg det ut förra året. Parasollen på marken användes även som paraplyer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0