Inga eldar

Inga eldar kom i min väg på Valborg. Däremot ett antal inbjudningar till förfester/mellanfester/fester/efterfester från blandat löst folk när jag och Lisa gick till Möllan. Vem visste väl att Falsterbogatan var en så veritabel källa till kalas? Vi kände dock att vi klarade oss rätt bra utan manligt sällskap och gick till Volym istället. Jag hade mött min övertrötthet med kaffe och sen öl så Lisa fick hålla tillgodo med en troligtvis ytterst störig mig som skrattade lite för länge åt mina egna skämt. Innan jag sagt dem. På vägen hem var det ingen som ville ha med oss på några fester. Däremot två killar som tyckte vi skulle hänga med på trekant. Den matematiken funkade inte riktigt för mig. Det var ju onekligen frestande att följa med de unga männen som inte kommit längre än första klass i sina mattekunskaper, men vi tog oss i kragen och gick hem istället.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0