Att skulptera om sin fru

Den här hösten (eller året för den delen) har inte riktigt varit på min sida. Antingen är man sjuk eller som nu invalido. Det har inte så många fördelar, kan faktiskt inte komma på en enda. Däremot får man gott om tid och hinner läsa alla idiotartiklar på Aftonbladet som man annars hoppar över. Just nu ligger en fantastisk med den givna rubriken Doktor: Jag byggde min fru ute på nätet:

"Plastkirurgen Reza Vossough, 48, som har en klinik i Berlin var inte alls attraherad av sin 33-åriga flickvän Canys kropp. Men han gifte sig med henne ändå – eftersom han ”såg hennes potential”.

– Hennes kropp hade en del fysiska svagheter. Hon hade bland annat stora höfter och lår, så vi bestämde oss för att göra lite förändringar"

 

Dessa förändringar var då bland annat plastbröst, omformning av ögonen och sänkning av pannbenet. Finns det mer att tillägga? Jag kanske inte skulle vilja gifta mig med någon som tyckte jag var oattraktiv, men det kanske bara är jag för frun i fråga är nöjd "-När din man är en plastikkirurg är skalpellen din vän". Allt gott slutet gott.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0