Det är inte ok

Jag ligger efter. I förrgår upptäckte jag att jag låg mycket mer efter än jag trodde. Inte som i somras då jag upptäckte att sista inlämningsdagen för uppsatsen, som var den enda uppgiften under sommarkursen, redan hade passerats. Nej, nu var jag ute i mycket bättre tid. Jag kom på det dagen innan så det var ingen fara. Jag blev lite småstressad dock och fick lite snabbt fixa fram kurslitteraturen. Det var det enda kravet vad jag hann läsa iaf att man hade med fem referenser från just denna nämligen. Så igår skrev jag en uppsats. Den blev sådär helt oväntat. Om jag får godkänt på den, vilket är ganska troligt, är det egentligen skandal. Man ska inte kunna lägga sammanlagt åtta timmar på en kurs på 5p (7,5) och få godkänt. Det är inte ok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0