Ligga med Seinfeld?

Förra veckan träffade  jag en kompis som bor utomlands nuförtiden. Hon förklarade att hon "tycker att Jerry Seinfeld är attraktiv för att han är rolig". Jag menar, Jerry Seinfeld?! Hon skulle alltså ligga med honom om tillfället bjöds! Jag förstår ingenting. Men så har jag aldrig varit en sucker för att män ska vara roliga heller. Ha humor, ja, men vara roliga, inte lika viktigt. Även om man nu sätter rolighetsfaktorn i topp måste det väl ändå finnas gränser? Seinfeld? Har hon aldrig haft linserna i när hon sett honom på tv?



Sen finns det dem som kanske borde sätta på sig ett par glasögon innan de ser sig själva i spegeln så de slutar tro att de ska få ligga med andra av mina vänner. Och då kanske också sluta ljuga ihop att de skulle ha hånglat. För det har de inte. Och skulle aldrig. Jag ser fram emot nästa gång han (för naturligtvis är det specifika personer jag talar om) försöker hångla upp henne för då har det utlovats twitter om det hela.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0