Patetiken frodas i Malmö

Igår firade Cissi och jag att det var torsdag och var i vanlig ordning iklädda klänning och snygga som få. Cissi försökte slippa undan att ha på sig sin mors gamla coctailklänning som slutar exakt samtidigt som rumpan eller kanske strax där innan. Med tanke på att jag efter hennes övertalning själv haft den på mig och då utan strumpbyxor var det uteslutet att hon skulle få ändra sig. Lite rättvisa får det allt finnas. Väl på Debban kunde vi dock konstatera att "Patetiken frodas i Malmö". Vad jag framför allt frågade mig var hur det kunde vara ett så stort överskott av män där. Visst Neil Young-kväll innan, men så vitt jag vet är det inte så att han har en enbart manlig publik. Dessutom borde det ju om så är fallet vara uppenbart för alla flickor att detta är den optimala kvällen att ta sig dit. Nästa fråga var hur det kan finnas ändå så pass många män i en och samma lokal utan att någon ser bra ut. Mycket underligt. Cissi och jag blev också avundsjuka på en tjej med permobil. Sen blev det tal om dubbelseende och det blev till att stappla hemåt i för små, men snygga skor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0