Rensning i tidningshyllan

Jag har insett att jag måste sluta prenumerera på så många tidskrifter. Det kostar för mycket. Den första att gå blir 00-tal. Jag slarvar ändå så med att läsa den och så är den förbannat dyr. Men sen blir det svårare. Jag gillar ju Språktidningen, men det lutar åt att den också får ta paus i förmån för Filter som ju faktiskt har shapat upp sig på sistone. Bon kvar då. Och det får den väl vara, kvar. Egentligen hade jag hellre struntat i att förnya den och satsat på Bang igen. Men jag är långsint och vägrar ge Bang pengar efter att jag för några år sen var prenumerant. Då fick jag tre tidningar för priset av fyra. Argumentet för detta var att den tredje var ett dubbelnummer (vilket för övrigt innehöll precis lika mycket som de vanliga numren). Efter det är vi inte kompisar. Tyvärr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0