Det är så roligt med telefonkö

Idag ägnade jag en alldeles för lång stund i kö till Com Hems kundtjänst. Jag vet att min telefon är lite halvkass vad gäller att inte låta som att man befinner sig i ett trapphus alternativt en burk och att den man talar med allt som oftast försvinner bort en halv sekund lite då och då. Ändå undrar jag om det inte är Com Hem själva som lade in det där spraket precis när de sade hur lång den beräknade väntetiden var och hur många samtal jag hade före. För om jag hört hur lång den var och därmed rimligtvis den miljonen kunder jag hade före mig hade det inte funnits en chans i världen att jag stannat i kön. Men det är så olika hur man fungerar som företag. En del vill ha kunder och satsar på service, andra vet att de får sina kunder ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0