Hunddrömmar, alltså inte som i mina noveller

Jag drömde om hundar inatt. Alldeles säkert en reaktion på de två gigantiska exemplar jag mötte på väg till stadion. När jag nu googlade på gigantiska hundar blev responsen denna:


Frasse heter han tydligen.

Riktigt så såg inte de där hundarna ut. Inte alls faktiskt. De var inte fullt så mörka, mer gråa i tonen och lite lockiga. Och lite större. En av hundarna jag drömde om för att återgå till det var en korsning av det mesta, men mitten på ansiktet var ungefär som en ljus mops. Jag minns inte om den var min eller någon annans från början, men det var jag som skulle ta hand om den iaf.

Vad jag vill säga med detta? Absolut ingenting, men Fulle blåtandade en bild på Pnoten i Skillinge så nu har jag ett alldeles utmärkt tillfälle att lägga upp den här:


Gammal och sjuk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0