Aldrig klädd

Att Cissi och jag lever stora delar av våra ledig liv i morgonrock är inte en nyhet för många. På sistone har det här med att klä sig dock fallerat något alldeles vad gäller mig iaf. Anledningen är naturligtvis den jag nämnde igår, nämligen min oerhörda avoghet mot regnkläder och paraplyn. Igår när jag kom hem med kattsanden hade regnet inte bara gått igenom skinnjackan, utan tröja, linne och bh också. Resultatet var detsamma på underkroppen. Bara att klä av sig. Idag var jag ute en kort sväng och köpte alvedon och nagellack och när jag kom hem var det bara att hänga kläderna på tork. Jag drar slutsatsen att jag inte är menad att ha kläder på mig så bli inte förvånade om jag öppnar näck nästa gång ni kommer på besök. Eller så köper jag mig ett paraply helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0