Guldet snart hemma!

Jag har inte nerver för fotboll. Idag var jag så pass nervös och stressad att jag knappt kunde sjunga med i en enda ramsa. Jag stod mest och kramade mig själv och försökte att inte irritera mig på hur domaren uppenbarligen har ett horn i sidan till Malmö. När jag inte störde mig på det fanns det andra idioter att undra över. Vad är grejen med att skrika hora, fitta och bögjävel? Och varför sjunger hela klacken att domaren har sålt sig som en hora? Vem tycker att det är ok och varför? De jobbar så jäkla mycket för att få bort sån skit, men så fort det blir stressat kommer det igen. Oavsett, nu leder vi serien och snart är guldet hemma!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0