Jag har bara dåliga kläder

Jag har ännu en ledig dag idag. Planen är att köpa mer Västeråsgurka och cykla iväg till Kronborg och köpa kattsand. Problemet med dessa ändå ganska enkla projekt är uppenbara om man tittar ut genom fönstret. Jag gillar inte regn. Och inte paraplyer. Regnkläder är inte heller något jag sysslar med. Därav motståndet. Borde fundera kring något att bjuda Stella på i matväg ikväll också.

Annars vaknade jag av att någon ringde imorse. Jag svarade inte. Sen läste jag lite i Grave Sight, ganska underhållande. Jag upptäckte också att Nymfen hade klökts lite i sängen på sin kant så det blir att bädda om idag. Får se vad tant veterinären (jag har bara träffat kvinnliga veterinärer på djursjukhuset, och bara norska och danska sådana) säger när vi kommer dit med henne. Jag misstänker bröstcancer. Om det har med hennes hud eller kräkningar ibland att göra återstår att se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0