Semester

Jag har semester en vecka nu. Det är bra grejer. Det är vad jag kommer ha hela kommande läsår också. I teorin. I praktiken är jag alldeles för prestationsorienterad och kommer väl vara busy busy allt som oftast. En plan är dock att sluta larva med det här att vakna vid sju, åtta som senast hela tiden iaf. Det är inte människovänligt när det håller i sig på helgerna eller andra dagar man varit ute och ränt.

På fredag nästa vecka, alltså avslutningsdagen på Malmöfestivalen ska jag läsa något på Ordscenen. När mer exakt vet jag inte riktigt, så långt har jag inte kommit i att kolla upp praktiska saker. Imorgon kanske jag tar tag i det. För ett tag sen, en och en halv vecka nåt, läste jag på SOL-centrum också. Fast då var det mer lite gnäll. Vad jag sade på ett ungefär kan om man skulle ha något intresse för det läsas på min dåligt underhållna Lindegrenblogg.

Idag kände jag mig som en talang så det räckte för en vecka egentligen när jag tvättade, diskade, skickade in csn-papper, självriskpapper och skaffade mig en ny cykel. Som inte ska bli stulen. Det är den för fin för. Alldeles röd och fin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0