Calle Bildt nedskjuten?

Inatt drömde jag att Calle Bildt och några till hade blivit nedskjutna när de åkt helikopter in i staden Pakistan i Afghanistan. Jag var på ett nöjesfält som var en blandning av Tivoli i Köpenhamn och Gröna Lund med mamma och Daniel. Nedskjutningen var ganska uppenbar så fort man kommit upp, många trappor, till attraktionen då det var stora plakat och tryckta tygvepor med bilder på Calle överallt. Stämningen var sådär. Jag tänkte att det var bäst att leta reda på övriga familjen och åkte iväg med bergochdalbanan, ingen kö. Väl nere såg jag dem inte och i jakt på typerna fick jag åka en karusell till. Sen hittade jag dem. De hade upptäckt det här attentatet lite tidigare än mig och inte åkt någonting. Jag försökte få pengarna tillbaka för mitt åkband eftersom jag inte fått någon användning för det. Dessutom var massor av attraktioner avstängda pga vad som hänt. Tanterna var sura, men gav mig en blankett att fylla i. Och jag skrev och skrev och skrev och sen fick jag stryka eftersom jag inte ens själv kunde läsa vad det stod överallt. Tanterna vägrade ge mig en ny lapp så jag fortsatte skriva allt jag kunde. Till slut lämnade jag in lappen och vi åkte tillbaka till hotellet/vårt hem. Mamma och Daniel var skitsura på mig för att jag åkt två bergochdalbanor under en sån tragedi. Sen vaknade jag. Och det verkar inte som att min dröm hade särskilt stort sanningsinnehåll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0