Idag gillar jag Aftonbladet

Imorgon är det säsongspremiär för quizen så jag har satt mig att kolla igenom vad Aftonbladet har att säga och jag måste säga att de har två gjutna rubriker idag:
Att läsa artiklarna är inte lika bra som att nöja sig med att dra sina egna slutsatser om innehållet så här följer en hittepåsammanfattning:

  • Kattägare är smartare än hundägare eftersom det kräver lite högre intelligenskvot för att förstå att katter är det bättre sjuret.
  • Att åttiotalisterna är de bästa föräldrarna säger ju sig självt. Finns inget mer att tillägga egentligen.


Kommentarer
Postat av: Martin

"Kattägare är smartare än hundägare eftersom det kräver lite högre intelligenskvot för att förstå att katter är det bättre sjuret"

MVH

Klasskamrat Martin, tillika hundvän.

2010-02-10 @ 23:21:00
Postat av: Teresa

jag är med dig. även om du dessvärre saboterar ditt eget resonemang genom att låta lite slirig..

2010-02-10 @ 23:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0