Små morbröder gör små saker

Om någon mot all förmodan skulle ha missat det har jag sen en vecka tillbaka min lille morbror invaderandes mitt vardagsrum. Han gör inte så mycket. Dagarna går ut på att titta på film, tv-serier och youtubeklipp på datorn. Han är oerhört road av detta och skrattar högt regelbundet, så pass ljudligt att Nymfen rycker till i sömnen. Framåt kvällen aktiverar han sig lite och spelar dataspel på nätet istället. När jag kom hem från skolan idag hade han fortfarande inte tagit sig ur sängen. Lika stor ambitionsnivå som hos katterna för den slashasen. Kan vara därför jag tror att det är han som kissar på golvet hela tiden. Imorgon åker han och då kommer jag åter glädja grannarna mittemot med min nakenhet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0