Vad jag borde göra

Jag är lite förkyld. Inte mycket alls egentligen, men tillräckligt för att vara utblåst i huvudet. Eller så beror det på att jag inte druckit kaffe sen i måndags och (därför?) har lite huvudvärk. Att dricka mindre kaffe var en av sakerna jag lade i min del av värdighetsskålen på nyår. Nu funderar jag på om det egentligen skulle varit tvärtom och att jag istället borde dricka mer kaffe. Andra saker jag borde göra:
  • Klä på mig när jags tiger upp på morgonen och inte gå i morgonrock till fem varje dag.
  • Skaffa mig ett jobb.
  • Bada katterna och klippa deras klor.
  • Skriva något vettigt istället för konstiga sexnoveller.
  • Göra saker jag borde göra.
  • Se till att det någon gång tas ett foto på mig när jag är nykter som kan användas i jobbsökningssammanhang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0