Igår och inatt

Cissi och jag var ute igår. Om någon undrade hur det var kan jag berätta:
  1. Frysa satan på väg in. Långa köer borde förbjudas.
  2. Jag var "fenomenalt vacker".
  3. Love will tear us apart följdes av lika bra låt jag inte längre minns.
  4. Joel, Jonathan och Mauricio. Joel har blivit godkänd och flyttar snart in på sjuan.
  5. Två tjejer sade något på toan som var väldigt roligt, men som jag har glömt.
  6. Jag tror jag såg en kompis ex. Inte säker dock, har bara sett honom på hennes facebookbilder.
  7. "Är du singel?" "Ja." "Du ser han i den randiga tröjan, han tycker du är jättesöt." Jo, adidasjacka, here I come. Inte.
  8. Inte frysa lika mycket på vägen hem.
Vad jag minns att jag drömde inatt:
  1. Jag beställde en pizza. När jag var på väg för att hämta den kom jag på att jag hade beställt med pepperoni och det äter jag ju inte. Besvärligt.
  2. Jag skulle köpa frallor på Donau, men hur jag än gjorde och gick så lyckades jag aldrig komma dit.
  3. Jag glömde min kappa på en fest så att jag frös. Fick leta i tre olika lägenheter innan jag hittade den. Blev erbjuden en annan jacka i en av dem.
  4. Någon tvingade mig att titta på när de flådde ett lamm.
  5. Det var en svartklubb på hörnet Bergsgatan/Spångatan där Mamma Mia (?) ligger. Kön var oerhört lång och det var mitt på dan. Jag gick förbi kön och in, men sen vidare för jag var fortfarande på väg hem efter natten.
  6. Jag köpte juice på Donau, men glömde frallor.
Annars kan jag berätta att Nymfen galt på mig sen sjutiden, Fedden har trampat på mig, mitt smink är intakt sen gårdagen och jag har druckit ett glas juice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0