Patetiken frodas i Malmö, del 9

När jag kom hem nu slog det mig att jag varit ute och ölat de senaste tre iaf måndagarna. En kort sekund ställde jag mig frågande till varför. Måndagar är liksom inte veckans hetaste dag att röra sig ute. Sekunden efter kopplade min stundvis mediokra hjärna att måndagar den senaste tiden varit mina fredagar och de ska ju firas med öl.
På Carib pratade Cissi och jag om en kompis. Hon oroar sig lite för att få klamydia eftersom hon slarvar med den dära kondomen. Det är så olika det där. Vi var överens om att det var det minsta att bli stressad över om man inte använder andra preventivmedel heller. Klamydia mot graviditet? Jag vet inte. Situationen att vara osäker på vem som skulle vara far till ens barn är inte någon jag vill försätta mig i. Men det är ju jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0