Rekord i dålig service

Jag klagar ofta på Tröls och deras allt som oftast oerhört undermåliga service. Fram till idag skulle jag nog säga att den är sämst i Malmö, kanske i Sverige. Men så kollade Lisa och jag fotboll på Lilla Torg. Vi var båda lite hungriga så vi tänkte att mat hade varit en god idé och satte oss på Victors. När Lisa köpte öl och bad om menyer sade de att de skulle komma ut med dem. Efter en kvart gick jag och hämtade dem själv. Sen försökte vi beställa. Det gick sådär. När vi försökte få uppmärksamhet av servisen och någon gång till och med lyckades så pass att de tittade oss i ögonen vände de och gick när vi bad att få beställa. En timme senare gav vi upp det aktiva kontaktsökandet och när vi lämnade två timmar efter att vi började försöka få beställa mat låg menyerna fortfarande kvar på bordet. Jag tror det är rekord.
Annars hade vi lite olika attityd till matchen. Lisa kom dit glad i hågen babblandes om Torres medan jag var mer glad över att vi fick plats i solen. Jag såg stor humor i när Schweiz gjorde mål och började spontant att applådera tills jag mötte Lisas blick. Då slutade jag. Sen cyklade vi hem under tystnad. I kvällens match håller jag på Uruguay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0