Malmö-Gbg-Malmö på en kväll

Igår var det premiär och upp till Göteborg åkte två snygga damer och fem stiliga herrar. Harry och Lisa hamnade i samma bil så stämningen sjönk av naturliga skäl. För att undvika onödiga konflikter spelade Harry en för tillfället(?) bränd Mff-skiva. Jag vilade ögonen en stund och blev hånad för det. Gamla Ullevi var inte imponerande alls. En riktigt bra sak dock var att det på varje kvinna gick säg femton män så kön till tjejtoan var obefintlig. Mycket praktiskt.

Just nu ser valet av spelare ut som följer: Lisa-Halsti, Harry-Kruys, jag-Sudic, Max-Halsti (ok, det var Tff-Mff han sa det men har inte hört annat sen dess), Fulle-Dusan, Jonathan har jag frågat förr men minns inte och Oscar har jag inte en susning om vem han vill ligga med.

Efter matchen stannade pojkarna kvar och ölade. Lisa och jag var inte lika coola och töntade oss hem med motiveringen jobb och skola. Vi körde samma väg som upp, minus Fulles omväg vid Ängelholm, men någon hade byggt en tunnel under tiden vi tittade på en boll och svor över en domare. Alltså inte genom Hallandsåsen - den kommer aldrig bli klar. 2015 är senaste budet, men jag vet inte, hur troligt känns det?


Lite underliga domslut här och var. Felstraffen har han nu också erkänt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0