Gör ert jobb är ni snälla

När jag inte gillar Jönssons Fastighetsservice:
  • När de inte bytte lampan i trapphuset på över en vecka trots att jag ringde dem varje dag. När lampan gick igen några veckor senare var det samma sak. Tidningsbudet delar inte ut tidningen om inte lyset funkar, därav irritationen.
  • Häromdagen när de tyckte det var en god idé att utan förvarning stänga av vattnet i 45 min på förmiddagen. Jag upptäckte det när jag skulle skölja av räkskal från händerna. Förra gången de gjorde så hade jag schampo i håret.
  • Idag när jag skulle köra ner bilen i garaget efter att den varit på besiktning och de tyckt det var lämpligt att byta lås utan att säga till i förväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0