Rödvin, snusk och "litteratur"

Det är lätt att tro att jag bara ljuger när jag beklagar mig över den dära antologin, att den egentligen bara är ett påhitt från min sida, ett sätt för mig att försöka gnälla till mig lite sympatier. Och visst skulle det kunna vara så, men det är det inte. Det kommer att bli släppefest den 25 maj på Babel och naturligtvis förväntar jag mig att alla jag känner och några till kommer. Och jag antar också att de som kommer gör det enbart i syftet att få höra mig läsa snusk. Det är det rimligaste. Att någon skulle dricka en öl för mycket känns orimligt; detta är ju ett högkulturellt evenemang och då dricks det som bekant endast rödvin.


Detta är beviset på att antologin finns, en dålig bild från min mobilkamera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0