Stackars, stackars mig tycker jag

Jag ska gnälla nu. Jag är ganska mycket en talang på det så det ska nog gå bra. Allt detta pollen i luften. Vad är grejen? Är inte det sånt man växer ifrån? Jag var aldrig allergisk när jag var liten. Är det således något man växer till? Och björk? Det är gräs mamma och Shitty inte tål. Inte jag heller nuförtiden för den delen. Är det vanligare med allergi bland kvinnor än män? Eller är det bara i min familj det är delat exakt mellan x- och y-kromosomen? Jag är en tönt. För jag gnäller mycket mer än vad som är befogat. Men jag får kli och ont i ögonen och det är dåligt när man ska se. Och att se är ganska användbart om man ska skriva saker, typ skola och jobb. Eller så kan man strunta i det och skriva meningslösa inlägg här istället. Tydligt tecken på nedsatt funktion i hjärnan. Och mitt hår är smutsigt. Kanske man också kan skylla på pollen. Jag tror det. Det är nog pollen som gör att det är fullt med katthår och damm i lägenheten också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0