Titta på Cissi

Cissi ska ha inflyttningskalas imorgon, några månader efter flytten. Hon hackar grönsaker och jag äter rå blomkål och tittar på. Hon pratar i telefon med den där besvärliga mannen och jag har pratat i telefon med en bror. På lördag har min bror valt att lägga sitt kalas precis när matchen mot Åtvid börjar. Jag påtalade tiden för matchen för honom för längesen, men det hjälpte uppenbarligen inte. Eventuellt dyker den där mannen Cissi pratar med upp imorgon. Det är lite mer oklart. Jag kommer iaf. Inte min bror. Han är inte bjuden. Nu har Cissi pratat klart och frittatan åkt in i ugnen.






Kommentarer
Postat av: d.

Lögner! Är visst bjuden. Fast du har nog rätt i att jag inte kommer. Malmö ligger för långt bort.

2010-05-06 @ 21:52:48
Postat av: Ramstedt

Ha! Där fick du. Daniel är visst bjuden. Och tack för att du alltid väljer att publicera så fina kort på mig.

2010-05-07 @ 17:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0