Tur att det finns tidningar

Igår läste jag en löpsedel om att Kicki Danielsson pratade med sin döde far. Så tänkte jag "Men var inte hon på förstasidan igår också?" Det var hon inte. Jag blandade ihop henne med Anna Book och hennes döda moster/faster. De är väl ungefär samma person?

Jag lärde mig mer när jag läste Berlingske igår. T ex lever Sharon fortfarande. Eller lever och lever. Han sover mest. Sen fyra år. Det verkar som att de ska dra sladdarna snart iaf. På annat sätt kan jag inte tolka att han ska förflyttas till hemmet. Har faktiskt funderat över det till och från, vad som hände med honom, om han inte dog. Nu vet jag och ni såvida ni inte var mer välinformerade än jag.


Samma person.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0