Celibatet misslyckades

Jag berättade om min väninna som skulle hålla kyskhetsbältet på i ett halvår. En månad blev det. Hon försökte dock få det till att celibatet fortfarande gällde eftersom det var en gammal kk hon sprungit på och råkat gå hem med. Om det inte var en ny var det fortfarande giltigt. Inte sade jag och inte sade Lisa. Skulle bli lite underligt om man applicerade det på alla förhållanden: Så länge man inte ligger med nya personer utanför relationen lever man i celibat. Eh? Nje, tror inte det va. Hon accepterade iaf faktum och konstaterade samtidigt att det här med icke-sex varit en oerhört dålig idé. Så nu skulle hon nog jobba ikapp tror jag. Framför allt genom återanvändning som hon uttryckte det. Jag gör på liknande sätt, håller mig bara till män som heter likadant.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0