Olle hjärta Knasboll

Jag hävdar gärna att jag inte har något liv och så är det naturligtvis. En del av mitt ickeliv är på torsdag. Då ska Olle och jag (såvida inte eventuella dejter stör planen) göra premiär på Stanza. Vi brukar båda ha planen att gå dit, men än så länge har det inte blivit så. Eftersom Olle tycker att Knausgård är bland det hetaste tänkte vi att detta var ett ypperligt tillfälle att spräcka barriären. Jag erbjöd mat och vin också så det var kanske inte så underligt att detta med hyfsat stor sannolikhet kommer att hända. Olle är ju vegan, men han fnissade (det är inte många som är lika fnissiga som han) bara när jag sa att jag skulle smyga in kycklingbitar i maten, så jag tar det som ett godkännande från hans sida.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0