Blogg och utvik - samma sak?

Igår var det någon (Krillan?) som nämnde Elin Kling (hon heter så väl?) och att hon hade klätt sig låtsasnaken i Amerikat nyligen. Jag kände mig tvungen att fråga, rätt ska ju vara rätt, om den här tjejen var utvikningsbrud eller modebloggerska. Det är så svårt att veta skillnad. De satsar ju på samma sak båda kategorierna och det känns som att de vill in den andras "yrkesbana". Jag känner till att Kissie tillför bloggdelen så gick in på hennes sida och jag vet inte. Det är mer som text till bilder på sig själv. Med begränsat med kläder. Texterna handlar inte ens om kläder. Jag förstår inte. Hon kanske bara är bloggerska. Det kanske krävs kläder för förledet mode? Jag vet inte. Jag saxar lite iaf: "Men som sagt, bloggawards kanske nöjer sig med det som ligger under oss största kändisar (som inte tänker delta), Jag Kissie, Kinsa och blondinbella. Istället får ni nöja er med Dissi, Pöw och  Amir haha, inget elakt menat men ja.. Så är det ju….. ;)"

Annars så gick jag in på Marcus Bergs hemsida häromdagen. Han hade sagt i en intervju att lagkompisarna retades med honom för den . Undra varför?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0