Rabblande

Det är höststorm ute, eller snudd på, har ingen vindmätare så kan inte säga hur nära gränsen det ligger. Bron är i vanlig ordning avstängd för "vindkänsliga fordon" iaf. Det påverkar inte mig, jag ska inte till Danmark. Dock plockade jag med mig paraply när jag skulle på ett möte på morgonen. Min aversion mot dessa sticka-ut-ögonen-med-tingestar förlorade mot att komma som en dränkt katt. Mina katter är inte dränkta. Nymfen är sjuk, men mår bra. Hon har tovor som behöver klippas bort och hade behövt ett bad. Det är hopplöst att bada henne, hon blir så aggressiv. Fedden är snällare på den punkten. Hon hade också behövt bada och kammas igenom. En annan dag. Inatt sov Nymfen med huvudet på min hand och Fedden lade sig mot mina knän. Jag har inte ont i knäna. Däremot lider rumpa och axlar idag. Träning är av ondo. Det sägs att ont ska med ont fördrivas. Vi får se hur det blir på den punkten. Och nu sätter jag punkt för nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0