Förkylningsdimmor

Jag är förkyld. Det är inte så underligt eftersom jag har befunnit mig i Cissis förkylningsångor två kvällar i rad. Det är dåligt för mitt nya, nyttiga liv. Det nya, nyttliga livet går för övrigt väldigt dåligt . Det enda som egentligen har passat in i det var att jag tränade i måndags, vilket har gett till följd att jag haft ont. Planen på att gå till friskis idag med känns sådär när jag bara vill gå och lägga mig och sova igen. Det skulle kanske vara en bra idé för övrigt. Det brukar vara det när man har svårt att hålla ögonen uppe. Då kanske jag skulle må bra imorgon och det kan vara praktiskt om man ska börja på ett nytt jobb som man inte ens vet vad det är. Risken är stor att jag inte kommer kunna sova ikväll då dock och vara förstörd av den anledningen imorgon. Och vi ska ut på kvällen, inte på debaser tro det eller ej, och då vill jag vara pigg. Svåra beslut. Tror jag tar och sover på det en stund.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0